ttr-sept

Is het überhaupt  mogelijk:
Fysiek- en financieel fit zijn, top-prestaties leveren, aandacht hebben voor je relaties én genieten van je dagen?

Ik doe in ieder geval mijn best en neem jou graag mee tijdens die reis.
Zodat je hopelijk op z’n minst gelooft dat het mogelijk is.

leiderschap-training tibor

Als je niet gelooft dat iets mogelijk is zal je er ook nooit voor gaan.
Als je ergens niet voor gaat zal je het ook nooit bereiken.

Doel van deze serie is dat je er voor gaat zodat je het ook gaat bereiken.

Verder zullen mijn ervaringen je een boel tijd en geld kunnen besparen doordat je mijn (denk)fouten kunt vermijden en mijn successen kunt dupliceren.

Voor de volledige toelichting kun je hier de eerste versie lezen.
(zet dan eerst een pot koffie want dat is een half boekwerk).

De 4 pijlers van een rijk leven

Hier nogmaals de 4 pijlers van een rijk leven:

business-coach-tibor-lagen-van-het-leven

Doorloop elke maand samen met mij de vier pijlers en stel jezelf de vragen:

  1. Hoe scoor ik op dit moment?
  2. Ben ik tevreden met die score?
  3. Wat kan ik verbeteren?

1. Fysieke Fitheid

fysiek

 

1. Eten

De korte versie: Toch weer redelijk veel shit. Maar een stuk beter dan 2 maanden geleden.

Mijn ontbijt is een Start Sterk Koffie.

Lunch en diner zijn paleo.
Geniet ik van en werkt voor mij.

(en dan niet de paleo variant zoals mensen ‘m vooral interpreteren: gigantische stukken vlees met een mini-salade. Paleo is ten eerste een bende groene bladeren/groenten, redelijk wat vlees, vis en eieren en een heel klein beetje fruit, noten en zaden. Mensen lezen blijkbaar nogal graag over dat eerste punt van die groenten heen.)

Ik ben van een paar biertjes per week naar 1 biertje per week gegaan.
(één biertje=ca 7 sneetjes brood qua insuline piek met bijbehorende vetopslag)

Tot zover het goede nieuws.

Ik merk dat minder sporten bij mij direct het irrationele gevolg heeft dat ik ook slechter ga eten.

Of andersom: als je veel en goed sport, ben je niet alleen gemotiveerder om ook goed te eten, je wíl dan ook goed eten. Jouw lijf heeft dan simpelweg minder behoefte aan suiker en troep en het voelt ook als “zonde” om na een goede workout slecht te eten.

Als  je niet oppast komt je in het ‘7-stappenplan voor een ongezond lijf’ terecht:

  1. ‘s avonds snacken
  2. slechter slapen
  3. moe op werk
  4. behoefte aan snelle suikers
  5. weer troep eten
  6. weinig voedingsstoffen dus snel weer honger
  7. behoefte om te snaaien als je ‘s avonds op de bank zit..

Mijn advies: Als je niet weet waar je moet beginnen, begin dan met dagelijks een korte workout.

Je krijgt vervolgens meer zin om beter te gaan eten.

Kies ook op dat gebied liever voor een kleine duurzame verandering dan voor een grote tijdelijke verandering.

Elke dag een beetje wint het altijd van af en toe heel veel.

2. Bewegen

Hoe ga je om met een blessure?
(hopelijk niet zoals ik het heb gedaan)

Deze maand heb ik te maken gehad met vervelende feiten+een Ego-Aap die het nóg erger maakte.

Tendinitis in mijn schouder.
Oftewel een ontsteking in een pees door overbelasting.

Natuurlijk niet voldoende rust gegeven en daardoor flink verergerd, met op een gegeven ogenblik een rechterarm die helemaal niks meer kon.

Tot zo ver de feiten.

Toen kwam de Ego-Aap.

aap-excuses

Inmiddels ben ik onder goede behandeling en ook weer dagelijks rustig aan het bewegen.

Ik spreek vaak mensen die zeggen dat ze niet sporten omdat ze:

  • last van hun knieën hebben
  • zwanger zijn
  • een zwakke rug hebben
  • geen sportschool in de buurt hebben
  • etc.

Mijn les:

  1. Zoek naar manieren waarop je wél in beweging kunt komen.
  2. Doe dat, elke dag.
  3. Denk geen seconde na over “hoe het had moeten zijn”.

Voorbeeld workout die je thuis kunt doen:

In 20 minuten zo veel mogelijk rondjes van:

  • 5 sit-ups
  • 10 pistol squats (squat op 1 been, kun je vervangen door gewone squats)
  • 15 Superman lifts

ja-maar

Dan doe je 10 minuten.

3. Ontspannen

 

Als je altijd vlamt, brand je zo op…

Het thema van deze maand was voor mij de technologie vóór me te laten werken in plaats van tegen me.

Apps voor focus, productiviteit en ontspanning

Aan mijn ochtendroutine heb ik nu 10 minuten mediteren geplakt met de app Headspace.

Als ik een lange dag achter de computer heb, doe ik in de middag een tweede sessie met daarna 2-5 minuten alpha golven.

Tijdens het werken gebruik ik de app Forest voor focus.
Bangmakend simpel en effectief.

Je bepaalt van te voren hoelang je met focus aan de slag gaat, bijv. 30 minuten.
In die 30 minuten gaat een boom groeien.

Als je tijdens die 30 minuten je telefoon gebruikt, gaat die boom dood.

En daar baal ik van.

focus-app

Als ik halverwege de dag een focus boost nodig heb, zet ik 5 minuten een koptelefoon met beta golven op terwijl ik diep in- en uit adem. Na die 5 minuten voel ik me herboren.

Ik wandel elke ochtend en avond met Lisa.

Avondroutine

Na de avondwandeling drink ik een kop kruidenthee met appelcider azijn terwijl ik mijn dagplanning voor de volgende dag maak in mijn bullet journal. Daarna ga ik 10 minuten in een heet bad met zout en olie liggen en spoel ik me 20 sec. af onder een koude douche.

Op dat moment ben ik al half aan het slapen, zo ontspannen.

Ik lees dan nog wat in een boek dat mijn brein niet activeert.

Waar ik voorheen regelmatig nog uren wakker in bed lag te woelen, ben ik nu binnen 5 minuten in dromenland. De kwaliteit van mijn slaap hou ik bij met de app sleep cycle.

Gaat het elke dag zoals hierboven beschreven?
Absoluut niet.

Maar regelmatig wel.

2. Financiële Fitheid

financieel

Langzaam maar zeker financieel fit worden voelt goed.

Ik heb nog een lange weg te gaan maar zoals met alles in het leven: als je merkt dat je progressie maakt blijf je gemotiveerd.

Definities:
Inkomsten: Geld dat binnenkomt door te werken + inkomsten uit bezittingen.
Uitgaven: Geld dat je uitgeeft aan boodschappen, spullen, lasten en investeringen.
Bezitting: Iets dat elke maand voor geld op je bankrekening zorgt, zónder dat je er wat voor doet (spaarrente, aandelen, vastgoed, intellectueel eigendom, websites met informatieproducten, geautomatiseerde webwinkels).

Voor de duidelijkheid: als je een aandelen portefeuille van €10.000 hebt die elke maand voor €100 aan dividend uitkeert, heb je €10.000 aan bezittingen en €100/mnd aan inkomsten uit bezittingen.

Last: Iets waardoor er elke maand geld van je rekening wordt afgeschreven zónder dat je wat doet (huis, auto’s, leningen, verzekeringen, telefoon, internet, etc.)

Financieel ziek: Minder inkomsten dan uitgaven. Geen bezittingen.
Financieel niet-ziek:
evenveel inkomsten als uitgaven. Geen bezittingen.
Financieel gezond: evenveel of meer inkomsten als uitgaven, maandelijks groeiend bedrag bezittingen.
Financieel fit: Evenveel of meer inkomsten dan uitgaven, meer bezittingen dan lasten.

Als je financieel fit bent, kun je al je rekeningen + boodschappen betalen zonder dat je hoeft te werken.

Ik genereer 70% van mijn inkomsten uit eigen onderneming door 1-op-1 coaching. Daar zit vanzelfsprekend per definitie een rem op: mijn beschikbare tijd.

Vandaar dat ik de laatste versie van Neem de Leiding professioneel heb laten filmen. Op dit moment wordt daar een digitale training van gemaakt. Die digitale training komt eind dit jaar beschikbaar, samen met twee andere digitale trainingen:

  • Doorbraak voor Dienstverleners: van website die converteert tot email marketing die verkoopt.
  • Magisch Schrijven: Copywriting die raakt.

Ikzelf ben allergisch voor webinars en dat slaat nergens op.

Doordat mijn tijdlijn overspoelt wordt met GRATIS webinars voor geld, geluk en een prachtig lijf is er een beperkende overtuiging bij mij ontstaan dat webinars per definitie slecht zijn.

De digitale producten en mijn gevecht met mezelf om toch een vorm van live-online-training te ontwikkelen waar ik volledig achter sta, moeten er voor zorgen dat:

  1. De mensen die mijn coaching tarieven niet kunnen betalen toch van mijn diensten gebruik kunnen maken.
  2. Ik meer mensen kan bereiken, zonder dat daar een grotere tijdsinvestering aan vast zit.

Wedden dat jij ook bepaalde kennis hebt die je perfect online beschikbaar zou kunnen maken!?

1. Inkomsten/Uitgaven September

Inkomsten: ~€9.300

  • Waarvan uit loondienst (27 uur): €2.500
  • Waarvan uit eigen onderneming: €6.300
  • Waarvan uit bezittingen: €500

Uitgaven: ~€9.300

  • Waarvan €1.300 aan investeringen (Aandelen fonds. Ik probeer niet elke dag te kijken. Lukt niet).
  • Waarvan €2.000 aan lasten (huis, auto, telefoon, internet, sportschool, verzekeringen, website-hosting en reclame via Facebook).
  • Waarvan €1.000 aan levensonderhoud.
  • Waarvan €1.000 aan coaching.
  • Waarvan €3.000 aan organiseren training+video productie ‘Neem de Leiding’.
  • Waarvan €500 weggegeven.
  • Waarvan €500 oprichten stichting (notaris, bankrekening en website).

Het is ontzettend fijn om te kunnen investeren, weg te kunnen geven én ruim te kunnen leven.

2. Bezittingen/Lasten

  • Inkomsten uit bezittingen: €500
  • Lasten: €2.000

Op de korte termijn zullen mijn inkomsten uit bezittingen niet toenemen.
Eind 2017 wil ik met mijn inkomsten uit bezittingen mijn lasten kunnen betalen.

Besef bij elke euro die je uitgeeft, dat je die euro ook kan investeren in je bezittingen.
Hierdoor gaat die euro voor jou werken en geld verdienen.

Veel mensen kiezen voor het alternatief: hun euro uitgeven aan een last, zodat zijzelf moeten werken om die last te onderhouden.

3. Investeringen

Ook deze maand heb ik weer aan het begin van de maand direct te veel geïnvesteerd in mijn aandelenfonds.

Dit doe ik expres en wel om de volgende reden:

Hierdoor ontstaat een noodzaak om meer inkomen te genereren.
Dit zorgt voor brandstof, niet voor stress.

Mocht het namelijk echt niet lukken, kan ik altijd weer aandelen verkopen.

Maar mijn Ego-Aap wil dat niet en ik merk dat als je het simpelweg eist van je brein, je brein vanzelf met opties komt om dat extra inkomen te generen.

denk-groter

Ga op zoek naar een manier om €100 extra te verdienen en je vindt een manier.
Ga op zoek naar een manier om €1.000 extra te verdienen en je vindt een manier.

Waar ga jij naar op zoek?

In twee stappen naar financiële vrijheid

Veel mensen denken dat ze bezittingen kopen terwijl ze hun geld uitgeven aan lasten. Als hun inkomen stijgt, stijgen hun lasten direct mee.

Schiet je geen klap mee op.

Een bezitting is iets dat je passief inkomen oplevert.

Ik denk dat er in de basis maar twee stappen zijn richting financiële vrijheid:

  1. Richt een eigen bedrijf op
  2. Investeer de winst van dat bedrijf.

Door een eigen bedrijf op te richten ontsnap je aan het inleveren van tijd in ruil voor geld.
(Áls je het vanaf het begin goed aanpakt. Het gros van de zelfstandig ondernemers gaat alleen maar méér uren werken voor nauwelijks meer geld en creëert zo zijn/haar eigen gevangenis).

Ten tweede ontsnap je door het oprichten van je eigen bedrijf aan een aantal belastingen.
(En ook hier geldt: áls je het goed aanpakt).

In een notendop: in loondienst verdien je een bruto salaris. Voordat dat op je rekening wordt gestort, komt eerst de belastingdienst voorbij die een deel inneemt. Het restant mag jij houden.

Als je je eigen bedrijf hebt krijg je je bruto salaris. Voordat de belastingdienst daar wat van mag pakken, krijg jij de kans om daar zoveel mogelijk van te investeren en uit te geven (voor de zaak). Alleen dat wat er over blijft, mag de belastingdienst belasten.

Zoals gezegd wil je dat extra inkomen niet uitgeven aan luxere lasten, maar investeren in bezittingen.

Hier zijn ze nogmaals:

  • Aandelen ed
  • Vastgoed
  • Intellectueel eigendom
  • Digitale producten

De meest logische volgorde zou zijn:

  1. Verkoop digitale producten
  2. Stop die opbrengsten in een aandelenfonds
  3. Koop na een aantal jaar met dat fonds vastgoed (Hoeft niet direct een herenhuis aan de gracht te zijn. Je kunt ook beginnen met een parkeerbox van €6.000 bijv.)
  4. Verhuur dat vastgoed voor passief inkomen, of verkoop het vastgoed met winst en herhaal dat continu.

Als je in de tussentijd een wereldwijde kersthit maakt zoals Maria Carey heeft gedaan, de volgende paperclip uitvindt of een internationale bestseller schrijft, dan is dat heel mooi meegenomen in je reis naar financiële vrijheid.

Zoals beloofd heb ik me verdiept in het investeren in aandelen en dit is het resultaat van dat onderzoek:

Het is veel te veel werk dus laat ik dat lekker aan de profs over.

Ik wil niet zo’n vent worden die elke 2 minuten de beursstanden moet controleren en elke dag al het financiële nieuws in de gaten houdt.

(En voor alle Ego-Apen die aandelen kopen- en verkopen: je hebt geen winst gemaakt als je aandelen omhoog zijn gegaan. Je hebt pas winst gemaakt als je je aandelen met winst hebt verkocht.)

aap-prestaties

Sinds kort zijn de volledig geautomatiseerde systemen winstgevender dan de door mensen bestuurde investeringsprogramma’s.

Dat komt niet doordat de computerprogramma’s zo veel beter zijn in het voorspellen van de markt dan hun menselijke concurrenten.

Dat komt in eerste instantie vooral doordat die computers een stuk goedkoper zijn in salaris dan mensen.

Wealthfront.com is zo’n volledig geautomatiseerd beleggingsbedrijf. Ze zijn explosief aan het groeien, maar hun dienst is helaas niet beschikbaar in Europa.

Nutmeg.com is de Britse variant. In principe alleen voor inwoners van de UK, maar via een legale omweg beschikbaar voor ons Nederlanders. Ik ga deze omweg uitproberen en hou jullie op de hoogte.

Samenvattend voor jou:

  1. Richt een bedrijf op
  2. Investeer de winst
  3. Laat dat investeren over aan mensen die er de hele dag mee bezig zijn

3. Verbinding

liefde

1. Prioriteren

Hoewel dit al goed zat is dit is afgelopen maand verder verbeterd.

De grootste winst: een harde eindtijd voor werk.

Simpelweg je eigen deadlines creëren werkt niet alleen als een booster op je productiviteit, je zorgt er ook voor dat je je werk niet je leven over laat nemen.

Een van de oefeningen die ik mensen altijd laat doen tijdens trainingen is een lijstje maken van dingen die ze vandaag nooit zullen opgeven ten koste van hun dromen voor morgen.

Het tweede dat mij enorm blijft helpen (ik heb alle hulp nodig die ik kan krijgen) is het vooraf inplannen van uitjes met Lisa, mijn broertjes en vrienden.

Het is me meerdere keren overkomen dat ik werd gevraagd om een training te verzorgen of ergens te komen spreken en mijn eerste reactie was: “oh leuk!”.

Maar toen keek ik in mijn agenda en zag ik dit:
agenda-tibor

Het is dan heel makkelijk om dan te zeggen: “Nee ik zit die dag al volgeboekt, ik heb wel deze dagen vrij”.

Als je een dag niet blokt in je agenda, zal hij langzaam maar heel zeker vollopen met werk.

2. Aandacht

In mijn vorige editie had ik foto’s geplaatst van een vader op vakantie met zijn gezin terwijl hij non-stop met zijn telefoon bezig was.

Van de week zat ik in een lunch-tent naast twee meisjes waarvan de een vanaf het moment dat ze binnenkwamen op Instagram aan het scrollen was.

Ook toen de serveerster haar lunch serveerde keek ze niet weg van haar telefoon terwijl ze ‘bedankt’ mompelde. Haar vriendinnetje probeerde af en toe nog wel het gesprek gaande te houden maar gaf na een tijdje maar op.

Ik merkte dat ik het meisje zonder telefoon zielig vond.

Totdat ik besefte dat het het andere meisje was waar het op de lange termijn niet goed mee zal gaan.

Geen oog voor haar vriendin.
Geen oog voor haar omgeving.
Geen oog voor de mens die haar bedient.

Zonder aandacht mis je alles.

Ik maak het mijzelf makkelijk: als ik naar een verjaardagsfeestje/lunch/sociale afspraak ga, laat ik mijn telefoon in de auto liggen.

3. Consistent

Mmh.

In weken dat mijn agenda vol zit heeft dat nog steeds een directe negatieve impact op mijn sociale leven.

Hier wint mijn Ego-Aap nog de meeste slagen.

Ik denk dat een vaste dag met vrienden, al is het één keer per maand, hier een goede oplossing voor is.

4. Voldoening

geluk

Ik kan hier ook deze maand kort over zijn: Ik geniet van elke dag.

Wat ik me wel heel goed besef is dat deze piek waar ik al een paar jaar inzit, ook een keer kan veranderen in een dal.

Daarom ben ik extra dankbaar en focus ik veel op geven.

Nu kan ik het.

Over een tijdje misschien niet meer.

1. Dankbaarheid

Je kunt je hersens trainen volgens dezelfde principes waar je je spieren mee traint.

Schrijf lang genoeg elke dag 3 dingen op waar je dankbaar voor bent, en voor je het weet zie je non-stop dingen waar je dankbaar voor bent.

Ik pluk op dit moment de vruchten van jarenlange training van mijn brein: ik word regelmatig overspoeld met dankbaarheid en voldoening, zonder dat ik er actief over nadenk.

Waar je op focust, groeit.

Wat je oefent, wordt sterker.

Je kunt focussen op dat wat onmogelijk is, je kunt focussen op dat wat kan.
Je kunt focussen op dat wat klote is, je kunt focussen op dat wat gaaf is.

Je kunt regelmatig tegen jezelf zeggen dat je niet goed genoeg bent.
Je kunt regelmatig tegen jezelf zeggen dat je goed bezig bent.

Je kunt niet controleren welke gedachten er in je opkomen.
Je kunt wel kiezen welke gedachten je vervolgens gaat oefenen.

Kies wijs.

2. Groei

Ik merk dat ik er last van krijg als ik fysiek niet ‘groei’ doordat ik te weinig sport. Als ik merk dat mijn lichaam stilstaat of zelfs minder sterk wordt.

Qua kennis heb ik me de afgelopen maand verder verdiept in de kunst van schrijven.

Boek van de maand: High Hanging Fruit  – Iedereen gaat voor het laaghangende fruit. Als jij voor het hooghangende fruit gaat, zal je nooit last hebben van concurrentie.

3. Geven

Oh hier heb ik sprongen gemaakt en wat voelt dat goed.

Ik heb nu standaard een paar tientjes in m’n zak.
Als iemand me om geld vraagt, geef ik een tientje.

Dit zorgt voor bijzondere momenten.
(en dat ik in de binnenstad van Amsterdam iets tactischer na moet denken over mijn route, wil ik niet helemaal leeglopen…)

Verder:
€100 overgemaakt naar Ga Staan Voor Daan
€300 overgemaakt naar Stichting Blijfgroep

Die honderd euro voor Daan gaf me veel meer voldoening dan die €300 aan de Blijf Groep, hoewel ik vind dat die fantastisch werk doen.

Bij Daan ZIE ik wat het effect is van mijn donatie.
Ze posten filmpjes van Daan, ze houden me op de hoogte.
En wellicht gaat Daan het redden.

Dit heeft mij het duwtje gegeven om eeeeeeeindelijk de stichting op te zetten waar ik het al zo lang over heb: Elke maand 1 mens centraal. Met z’n allen geld, tijd en diensten doneren om die mens te helpen.

ZIEN wat er met je donatie gebeurt. ZIEN wat het effect is van jouw donatie.

De website wordt nu gebouwd, volgende maand meer daarover.

Als je wacht met geven totdat je zelf genoeg hebt, zul je nooit wat geven.

Klant van de maand: Richard de Leth

richard-de-leth

Natuurlijk ben ik dol op alle mensen waar ik mee samenwerk en is het super gaaf om te zien hoe zij en hun business tijdens een traject groeien. Maar als ik héééél eerlijk ben, word ik toch extra blij als Richard, oprichter van oersterk.nu, op de agenda staat.

Dat komt door 3 dingen:

  1. Zijn karakter
  2. Zijn instelling
  3. Zijn missie

Richard heeft humor, neemt zichzelf niet te serieus en is oprecht geïnteresseerd in anderen. Een fijn persoon om een bakkie mee te doen dus.

Het is echter zijn instelling die hem de droom van elke coach maakt, en zijn missie die voor extra energie zorgt.

Als schrijver van 5 boeken die in totaal al meer dan 100.000 keer verkocht zijn, als eigenaar van oersterk.nu én een actief therapeut in zijn eigen praktijk voor integrale geneeskunde kan je Richard behoorlijk productief noemen.

Hij is bewust van de overtuigingen die hem in het verleden hebben geremd en zegt ja tegen enge dingen waarvan hij weet dat ze nodig zijn.

Zijn missie is er een die ik volledig omarm en ik zie het dan ook echt als mijn taak om hem daarbij waarbij mogelijk te ondersteunen: mensen een eerlijke en welingelichte keuze geven met betrekking tot hun gezondheid.

Richard vindt het prima als je bewust voor producten kiest die je op de lange termijn zwakker maken.

Of als je voor een behandeling kiest die alleen maar aan symptoombestrijding doet.

Waar hij niet goed tegen kan is als de industrie mensen voor de gek houdt. Als mensen die denken dat ze goed bezig zijn worden misleidt of zelfs voorgelogen waardoor ze uiteindelijk alsnog de verkeerde keuze maken.

Jou de macht geven betere keuzes te kunnen maken dus.

En daarnaast de westerse- en de oosterse benadering m.b.t. gezondheid samen te brengen, zodat we het beste pakken van beide werelden.

Ziekten zo goed mogelijk genezen, en zo veel mogelijk voorkomen.

Tibor’s Tussentijds Rapport September 2016

Deze maand was een doorbraak voor mij omdat ik:

  1. Eindelijk de stichting het opgezet die ik al zo lang wil opzetten.
  2. Aan feit dat ik vrijwel continu volgeboekt zit merk dat mijn aanpak werkt.
  3. Aan de buitengewone resultaten van mijn klanten zie dat ik waarde toevoeg.
  4. 10% kan investeren, 10% kan weggeven en nog steeds heel ruim kan leven.

 

FYSIEKE FITHEID
Eten: 8
Bewegen: 6
Ontspannen: 9

FINANCIËLE FITHEID
Inkomsten/Uitgaven: 8
Bezittingen/Lasten: 5
Investeringen: 7

VERBINDING
Prioriteit: 8,5
Aandacht: 8,5
Consistentie: 6,5

VOLDOENING
Dankbaarheid: 10
Groei: 9
Geven: 8

 

Heb je werkelijk waar dit hele artikel uitgelezen!? Ik heb respect voor jou.
Als dank het volgende: deel dit artikel en plaats in een reactie hieronder je website.
Ik stuur je vervolgens een persoonlijke video waarin ik jouw website analyseer en je 3 tweaks geef voor meer conversie. Geen pitch, gewoon waardevol.

Tibor Olgers

Ex-teamleider speciale eenheid. Schrijver. Spreker. 11 jaar ervaring als coach.

14 gedachtes op “Tibor's Tussentijds Rapport – September 2016: De Doorbraak”

  1. Hey Tibor,

    Ik vind deze tussentijdse rapporten echt vet inspirerend. Ze motiveren me om zelf ook hard aan de slag te gaan! Respect voor jouw openheid.

    (Ik ga hem alvast delen, maar ik heb alleen mijn website nog niet af. Over twee weken is’ie in de lucht. accountability enzo)

    1. Dankjewel Hanna, en nu hebben inderdaad minstens 1.000 mensen gezien dat je website over 2 weken online is dus wij zitter er tzt klaar voor! Verwacht morgen een persoonlijke video van mij die je kunt gebruiken tijdens het bouwen van je site. Zo kan je het in een keer goed doen.

  2. Ahhhh man, wat gaaf om te lezen!

    GEEN theoretisch en “perfect”/onhaalbaar verhaal,

    WEL inzicht in een persoonlijke, complete en Inspirerende reis, waarin je mij meeneemt.

    Ik ben geboeid door jou gestelde verbindingen. Geamuseerd door je (herkenbare) ego-aap en benieuwd naar je content en toekomst.

    Geniet ervan!

    ik ook 😀

  3. Pingback: Geld Verdienen & Geld Behouden: Tibors Tussentijds Rapport Okt16 - Life Business Coach

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar top