Veelgestelde vragen

Check je spamfolder. Daar niet te vinden?

Mail dan naar hallo@tibor.nl
Met onderwerp: geen bevestiging (klik op bovenstaande link)

Via deze link: https://academie.tibor.nl kun je inloggen of via Login in de menubalk op onze homepage www.tibor.nl

Mail dan naar hallo@tibor.nl

Met onderwerp: Geen wachtwoord reset (klik op bovenstaande link)

Geef in de mail ook het 06 nummer door waarop we je kunnen bereiken.

Na je aankoop ontvang je automatisch een mail met de factuur. Check ook even je spamfolder als je nog niets hebt ontvangen.

Nog steeds niets ontvangen? Stuur een mail aan hallo@tibor.nl

Vul bij onderwerp in: Factuur niet ontvangen (klik op bovenstaande link). In de mail graag ook je volledige naam en bestelnummer.

Dan ontvang je z.s.m. de factuur.

LET OP: Als je meerdere cursussen tegelijkertijd hebt aangeschaft, kan je toegang tot de extra cursussen iets vertraagd zijn. Geen zorgen. Dit komt doordat de automatische incasso van de extra cursussen soms een dag later wordt verwerkt. Zodra alle betalingen succesvol zijn verwerkt krijg je automatisch toegang. 

Ervaar je na een paar dagen toch nog problemen? Mail dan naar hallo@tibor.nl

In onderwerp: Geen toegang (klik op de bovenstaande link)

En geef door tot welke cursussen je nog geen toegang hebt gekregen en het 06-nummer waarop je eventueel bereikbaar bent.

Ben je niet tevreden?

Stuur even een mail naar hallo@tibor.nl.

In onderwerp: Niet tevreden (klik op de bovenstaande link)

Geef je reden waarom je niet tevreden bent door zodat wij kunnen blijven verbeteren. We zorgen dat het geld z.s.m. teruggestort wordt op je rekening.