In dit artikel ontdek je hoe je het maximale uit je Hemera Journal kunt halen, een productivity journal voor ondernemers.

Zoals je gewend bent van mij zonder “3 snelle tips geschikt voor mensen met haast”, maar met diepgang voor mensen die willen groeien. Kom gedurende jouw Project Hemera regelmatig terug naar dit artikel en neem ter zijner tijd ook de moeite om alle links en boeken te bestuderen. Voor de Snelle Start Gids, klik hier.

Terwijl de wereld focust op méér toevoegen, focus jij tijdens Project Hemera op minder verspillen.

Zij willen méér:

  • Tijd
  • Geld
  • Connecties

Jij weet dat:

  • Tijd zonder aandacht zinloos is
  • Meer geld zonder de vaardigheid het te kunnen houden nutteloos is
  • Meer connecties zonder echte verbinding waardeloos zijn

En daarom focus jij op minder verspilling.

Minder verspilling van aandacht.
Minder verspilling van geld.
Minder verspilling van potentie.
Minder verspilling van energie.

Met als resultaat dat je exponentieel veel meer gaat produceren.

Op de vier gebieden waar het uiteindelijk om draait:

  1. Werk
  2. Gezondheid
  3. Liefde
  4. Plezier

De Project Hemera Dagindeling

De dagindeling van je Project Hemera Journal bestaat uit vier onderdelen:

  1. De Start Sterk Ochtendroutine
  2. Het ‘Een, Drie & De Rest’ Productiviteit Protocol
  3. De Vier Groei Gewoonten
  4. De Eindig Voldaan Avondroutine

Gebaseerd op een bende recent wetenschappelijk onderzoek, gecombineerd met eeuwenoude principes. Je wordt gedwongen om puur te focussen op wat er echt toe doet voor jou.

Vervolgens maak je een militaristisch plan. Niet alleen voor je werk zoals velen doen, maar juist ook voor de liefde, je gezondheid en het plezier in je leven.

Dat raamwerk is zo krachtig, dat zelfs wanneer je maar 70% van je plan uitvoert, je alsnog een 10x betere dag hebt dan wanneer je gewoon “aan de bak” was gegaan.

1. Het Productiviteit Protocol

Leren en het Een, Drie & De Rest Productiviteit Protocol

Huh, beginnen met het productiviteit protocol?

Ja.

Een goede dag begint de avond er voor.
(Net zoals een slechte trouwens)

Project Hemera begint vanavond met het maken van je planning voor morgen.

Een to-do list is niks meer dan een opsomming van willekeurige taken.
Vaak vaag en groot.
Geen prioriteit.
Geen deadlines.
Geen tijdsindeling.

Het gevolg?

Hard werken en weinig af krijgen.
Komt dat bekend voor?

Je bent toe aan het Project Hemera Productiviteit Protocol:

LEREN
Je brein is plastisch. Als jij je brein elke dag vraagt iets nieuws te leren, blijft je brein groeien. (maar de beste manier om je brein fit te houden blijft volgens al het onderzoek: fysiek trainen. Gelukkig is ook dat geïntegreerd in Project Hemera).

Bepaal elke avond wat je de volgende dag wilt leren, en hoeveel tijd je daar aan wilt besteden. Het kan gitaar spelen, een taal leren of vak-gerelateerde studie zijn, zolang je maar iets nieuws leert.

Vul in wat je gaat leren, en onderstreep vervolgens één of meer cirkeltjes, waarbij elk cirkeltje voor 1 pomodoro blokje staat: 25 minuten werken, 5 minuten ontkoppelen.

Kijk goed naar de hoeveelheid beschikbare tijd als je de hoeveelheid pomodoro blokjes inplant. Wij hebben de neiging om te veel in te plannen, wat tot frustraties leidt.

Bij een standaard productivity journal focus je op resultaten. Je mag zaken afvinken als ze af zijn.

Bij Project Hemera pakken we het anders aan:

Heb je gedurende de dag het vooraf bepaalde aantal pomodoro blokjes aan een taak besteed? Dan heb je de desbetreffende punten behaald. Ook als je taak niet af is. Focus elke dag 100% op het proces, en je boekt uiteindelijk fantastische resultaten.

Alle pomodoro blokjes gedaan? Punten verdiend!

EEN
Dit is je belangrijkste taak van de dag.

Als je alléén deze taak afkrijgt, is het alsnog een goede dag.
(Gary Keller schreef er een heel boek over.)

Vanzelfsprekend is je EEN het eerste wat je doet.
Niet eerst je email of telefoon checken.

Je bent kansloos als je dat doet.

Eat that frog. Om in de woorden van de Grote Covey te spreken: Je ‘EEN’ is nooit een urgente taak, maar altijd een belangrijke taak. Een taak die je verder brengt. Die voor de volgende doorbraak gaat zorgen.

Beslis ook hier weer wat je invult (één ding!!) en bepaal hoeveel pomodoro blokjes er aan gaat besteden door streepjes te zetten onder de cirkeltjes.

DRIE
Je begint pas aan je DRIE als je je EEN af hebt.
Dit zijn drie belangrijke taken. Sommigen kunnen ook urgent zijn. Maar ze MOETEN belangrijk zijn.

Ze moeten je progressie geven.
Ze moeten je leven makkelijker maken.

Vul ze in en bepaal hoeveel pomodoro blokjes je er aan gaat besteden. Kijk goed hoeveel pomodoro blokjes je al gepland hebt, en hoeveel tijd je morgen hebt, zodat je niet meer inplant dan tijd-technisch mogelijk is.

Veel van jullie roepen nu: Ja-maar ik heb véél méér taken die ik moet doen op een dag.

Nope.

Je verspilt je tijd en energie aan zaken die er niet doen.
Want als je roept dat alles belangrijk is, snap je nog niet hoe het leven werkt.

Laat dit even tot je door dringen:
‘Het’ is nooit af.
Er zijn oneindig veel taken.
Er zijn oneindig veel kansen.
Er zijn oneindig veel deadlines.

En dan ga je dood.

Wetende dat je ‘het’ nooit afkrijgt en vervolgens dood gaat: Maak een keuze.

Zodat je een paar dingen goed kunt doen in je leven.
In plaats van veel dingen slecht.

Zie dat je met DRIE in totaal evenveel Hemera punten kunt scoren dan met alleen maar je EEN.

DE REST
Hier mag je zo veel taken invullen als je wilt.
Zul je waarschijnlijk ook doen.
Gelukkig zal je er waarschijnlijk toch niet aan toe komen.

Je mag pas aan ‘De Rest’ beginnen als je EEN en DRIE af hebt.
Hier komen zaken als email openen, voicemail afluisteren, appjes terug sturen, etc.

Hier vallen geen punten te verdienen.

En terecht.

Leren, EEN, DRIE & DE REST ingevuld?
Leg je Hemera Journal open op tafel, zodat je ‘m morgenochtend direct ziet.

2. Start Sterk Ochtendroutine

Zorg dat succes mogelijk is: Start je dagen met een routine die de fundering legt voor een goede dag.

1. Slaap
Wil je één simpele truc waarmee je je huid verjongt, vet verbrandt, meer spiermassa bouwt, meer energie krijgt en scherper van geest wordt?

Slaap 8 uur per nacht.

Sukkels geven bakken met geld uit aan dure cremes, supplementen en apps om vervolgens structureel te weinig te slapen.

Wees geen sukkel.

2. Water
Je verliest redelijk wat vocht tijdens je slaap.
(absoluut geen 1 tot 2 liter zoals de matras-fabrikanten je willen doen geloven, maar wel voldoende om niet meer optimaal te kunnen functioneren: elke cel in jouw lichaam en al jouw organen zijn afhankelijk van water).

Het is dus zaak om dit zo snel mogelijk aan te vullen. Drink direct na het wakker worden 3 glazen water (iets minder dan een liter).

Onthou: Eten=Ontsteken.
Datzelfde geldt ook voor water.

Los van het feit dat de hele dag door met een fles water rondlopen en kleine slokjes nemen onpraktisch en onnatuurlijk is, draagt het bij aan laaggradige ontsteking. Daarom begin je in de Start Sterk routine met bulkdrinken, en is mijn advies om dit 2 a 3x per dag te doen.

Ikzelf heb deze kan met waterfilter in de koelkast staan. Een goedkope optie voor altijd koel en gefilterd water, zonder dat je je hele keuken hoeft te verbouwen.

3. Zuurstof & Dankbaarheid
Oké, je hebt je vochtgehalte weer aangevuld.
Nu is het tijd om naast vocht je cellen te vullen met zuurstof én dankbaarheid.

Zoals je weet is er niks vaags of zweverigs aan emoties: ze zijn hartstikke echt en je kunt ze heel goed voelen. Als er één sleutelemotie is die de deur open zet naar alle andere positieve emoties, dan is het dankbaarheid.

Als je je verveelt kun je hier een van de vele wetenschappelijke onderzoeken doornemen dat bewijst wat de ‘ga-in-je-kracht-staan-en-kom-in-lijn-goeroe’s’ continu roepen: Met hartmeditatie breng je letterlijk je ademhaling, je brein en je hart in één lijn.

Als we een EEG van je brein en een ECG van je hart maken terwijl je een hartmeditatie doet, zul je zien dat beide elektro-magnetische uitslagen synchroon gaan lopen. En dat voelt geweldig.

De Hartmeditatie:

  1. Sta stevig met je voeten onder je heupen
  2. Leg je handen op je hart
  3. Sluit je ogen
  4. Ontspan je gezicht en schouders
  5. Voel je hartslag
  6. Adem diep in en uit door je neus
  7. “Adem in je hart” (visualisatie)
  8. Wees even verschrikkelijk dankbaar voor dat hart van je, zodra het stopt, stop jij namelijk.
  9. Denk aan een moment waarin je overspoeld werd met dankbaarheid. Geniet van dat moment.
  10. Open rustig je ogen, rek je uit en ga door met de MobFlow uit de Start Sterk routine.

4. Hartslag & Ruimte

Je hebt vocht en zuurstof aan je cellen gegeven.
Je voelt dankbaarheid door je aderen stromen.

Nu is het tijd om dat hart van je de boel goed rond te laten pompen.

Je hebt 8 uur stil gelegen in bed.
De meesten van ons zitten vervolgens ~10 tot 14 uur op een stoel of bank.
Daar takelt je lijf behoorlijk van af. [1] (<- saaie wetenschappelijke link).

Ontspan direct na je hartmeditatie je armen en beweeg simpelweg al je gewrichten een paar keer alle kanten op.

Begin bij je nek en werk via je schouders, rug en heupen je weg naar beneden, totdat je bij je enkels bent.

60 seconden is zat.
Wil je hier wat meer tijd aan besteden?
Dit is een super routine van ~5 minuten.

Voor al jullie yogi’s out there: verdiep je eens in mobiliteit (kracht kunnen leveren vanuit de volledige bewegingsuitslag van je gewrichten). Het is een prachtige aanvulling op de flexibiliteit en ontspanning van de spieren die yoga brengt.

Iedereen heeft het altijd over de mind-body connection: je kunt met je mindset je lijf verder pushen dan je denkt.

Het is natuurlijk kortzichtig om te geloven dat dat een eenrichtingsweg is. Een beperkte mobiliteit van je gewrichten, heeft een negatieve impact op de ruimte in je kop.

De capaciteiten en mobiliteit van je lijf bepalen letterlijk je fysieke mogelijkheden in het leven.
Zorg dat je die capaciteit en mobiliteit behoudt.

5. Intentie
Veel mensen gaan intentie-loos door het leven.

Ze leven zonder bedoeling.

Ze beginnen aan hun dag zonder bedoeling.
Ze beginnen aan een vergadering zonder bedoeling.
Ze brengen tijd door met hun gezin zonder bedoeling.

En zijn vervolgens teleurgesteld als ze hun zakelijke- en persoonlijke doelen niet halen.

Neem de leiding en bepaal een intentie voor je dag.

Mijn advies is om deze intentie concreet te houden en te voorkomen dat je Instagram intenties als ‘own the day!’ of ‘Be my best version!’ opschrijft. Kan je brein weinig mee.

Voorbeelden van concrete intenties:

  • Vandaag ga ik veel vragen stellen en luisteren
  • Vandaag ga ik heel veel plezier maken en lachen
  • Vandaag ga ik volledig focussen op mijn eigen werk

3. De 4 Groei Gewoonten

Hier onderscheid de Hemera Journal zich sterk van elke andere productivity journal.
Want productief zijn is slechts een middel. En het is zonde als je zoals zovelen, je gezondheid en relaties inlevert voor een hoge productiviteit.

Vandaar dit blok met de 4 Groei Gewoonten.

Na je Start Sterk ochtendroutine ga je aan de slag met het Productiviteit Protocol dat je de avond er voor hebt gemaakt.

Daarnaast zorg je er elke dag voor dat je het blok met de 4 Groei Gewoonten concreet inplant.

Wat je hierbij kan helpen is het dagoverzicht boven het Start Sterk blok.

Gebruik kleur codering voor overzicht: bijv. rood voor afspraken, oranje voor eigen werktijd, groen voor trainen/yoga en blauw voor slapen.

Je kunt in een oogopslag zien hoe je dag er uit ziet.

Hoeveel tijd je voor jezelf hebt.
Of er wel voldoende ‘wit’ in je dag zit.
En hoeveel pomodoro blokjes je in kunt plannen.

Oké, de 4 Groei Gewoonten:

De 4 Groei Gewoonten: Trainen, Ontspannen, Voeden en Verbinden.

Het geheim van het leven is geven.
Je kunt alleen wat geven als je ook wat te bieden hebt.

Je kunt alleen duurzaam wat te bieden hebben als je groeit.

Dus als het geheim van het leven geven is, dan is groei de sleutel.

Vanuit de top-sport weten we inmiddels exact wat de formule is voor groei:

Stress+Herstel=Groei.

Haal een van die twee (stress of herstel) uit de vergelijking, en je kunt duurzame groei op je buik schrijven.

De hele dag stressen leidt vrij rap tot burn-out.
De hele dag in de lotushouding zitten zorgt voor problemen als je je rekeningen moet betalen.
(en je partner en vrienden zullen er na een tijdje ook wel klaar mee zijn).

1. TRAINEN

Je eerste Groei Gewoonte is training.
Je kunt hier 10 Hemera punten verdienen.

Project Hemera is er niet voor mensen die “een paar kilo willen afvallen”.
Project Hemera is er voor mensen die groei essentieel vinden.

Mensen die verantwoordelijkheid pakken voor alles dat ze belangrijk vinden.
Mensen die uitzoeken wat de beste strategieën zijn voor hun business, hun gezondheid en persoonlijke effectiviteit.

Mensen die dus begrijpen dat trainen iets is dat je elke dag doet, voor de rest van je leven.
Niet om vet te verbranden of om spiermassa te bouwen.

Maar omdat je een mens bent.
Met een lijf dat ontworpen is om dagelijks te duwen, trekken, springen, klimmen, sprinten, sjouwen en gooien.

Voor zowel mannen als vrouwen adviseer ik in de basis powerliften.
Zware gewichten verplaatsen over meerdere gewrichten.
Net zoals in het leven.

Als bonus krijg je er een enorme hormoonboost van.

Daarna adviseer ik een combinatie van (goede!) CrossFit training, aangevuld met werk van mensen als Ido Portal, Julien Pineaut en Pavel Chek.

Je wordt dan duurzaam sterk, fit, snel, mobiel en flexibel.

Noteer in dit vakje je workout van de dag, ook als dat slechts 3 setjes van 10 push ups waren.
Iedereen kan intensief trainen op zijn eigen niveau.

En nee dames, als je niet aan de doping gaat en niet 15+ uur per week gaat trainen, ga je het met je mini-beetje testosteron niet voor elkaar krijgen om ‘te gespierd’ te worden. Dus squatten, deadliften en benchen met dat lijf.

2. DIEPE ONTSPANNING

Je tweede Groei Gewoonte is diepe ontspanning.
Hier kun je 10 Hemera punten verdienen.

Komt ‘ie nogmaals: Stress + Herstel = Groei.

Trainen is stress.
Beschadiging.
Afbraak.

Je verbrandt nauwelijks vet tijdens een workout.
Je bouwt 0,0 spieren tijdens een training.

Dat gebeurt allemaal ná een goede workout, tijdens goed herstel.

Sporters die niet herstellen worden langzaam maar zeker steeds zwakker totdat ze chronische vermoeidheid en blessures ontwikkelen.

Ondernemers die alleen maar non-stop werken vlammen keihard richting burn-out.

Herstellen is iets anders dan niks doen.

Voor werkelijk herstel wil je dat je sympathisch zenuwstel ontspant, en je parasympathicus activeert: het gedeelte van je zenuwstelsel dat samen met de bijbehorende hormonen verantwoordelijk is voor bouwen, herstellen en verbeteren.

Er zijn een aantal activiteiten waarvan goed wetenschappelijk is bewezen dat ze de parasympathicus activeren:

  • Koud douchen & Cryo Therapie
  • 10 tot 20 minuten powernap
  • Mediteren
  • Floaten
  • Wandelen in de natuur (zonder podcast of audio boek in je oren!)

Een boek lezen of yoga zijn fantastische ontspannende activiteiten, maar minder geschikt voor het activeren van de parasympathicus.

Plan meerdere herstelactiviteiten in dit blok.
Hoe drukker/belangrijker je dag, des te meer aandacht voor dit blok.
(in tegenstelling tot wat de massa dus doet: op drukke dagen juist troep eten en geen ruimte maken voor diepe ontspanning en echte verbinding)

3. VOEDING

De derde Groei Gewoonte is je voeding.
Je kunt hier maximaal 10 punten scoren.

Je wordt letterlijk wat je eet.
Je lijf bouwt cellen met datgene wat jij er in stopt.

Die cellen worden dus van chemische shit gemaakt, of van natuurlijke bronnen;
Dat bepaal jij met elke hap en slok die je neemt.

Voordat ik ga vertellen wat na al mijn onderzoek mijn advies is voor wat betreft voeding, eerst mijn visie.

Want wellicht heb je een andere visie dan ik.

Een grote groep mensen eet en traint om er goed uit te zien.
Ze trainen traditioneel fitness, isoleren spiergroepen en focussen op “body composition” en het vetpercentage.
Voeding staat voornamelijk in het teken van calorieën, macro nutriënten en (vaak chemische) supplementen in de vorm van pre- en postworkout shakes, fatburners en whey- of caseïne eiwit.

Gezondheid van binnen heeft bij deze groep (soms onbewust) een lagere prioriteit dan hoe het lijf er uit ziet van de buitenkant.

Alle respect voor deze groep.
Niet mijn visie.

Dan is er een groep en die eet en leeft om zo gezond mogelijk oud te worden.
De nadruk ligt voor het grootste gedeelte op voeding en ontspanning, als er getraind wordt is dit op lage intensiteit of “functional fitness” met lichte gewichten. De aanhalingstekens zijn voor de mensen die op dit moment dumbbell presses van 5kg staand op een been op een bosu bal aan het doen zijn.

Gelukkig traint een gedeelte van deze groep daadwerkelijk functioneel, maar dan over het algemeen nog steeds met lichte gewichten en lage tot middelmatige intensiteit.

Alle respect voor deze groep.
Mijn visie ligt hier heel dicht tegen aan.

Tenslotte is er een groep en die eet, traint en leeft om zo gezond en krachtig mogelijk te leven. Ze trainen zwaar en intens. Ze eten enerzijds voor gezondheid, anderzijds om hun workouts van brandstof te voorzien. Juist omdat ze regelmatig intens trainen, besteden ze extra veel aandacht aan ontspanning en herstel.

Klein maar substantieel verschil met groep twee dus:

Allebei de groepen willen zo gezond mogelijk leven.
Groep twee wil zo gezond mogelijk oud worden.
Groep drie wil zo gezond mogelijk krachtig leven.

Qua bloedwaarden zul je wellicht kleine verschillen zien tussen groep twee en drie.
Qua fysieke prestaties (en uiterlijk) zul je een wereld van verschil zien tussen groep twee en drie.

Ik zie groep twee als een waakvlam die misschien wel 100 jaar aan blijft.
Ik zie groep drie als een prachtig vuur dat wel 90 jaar (en misschien wel langer) mooi brandt.

Mijn advies is er alleen voor de mensen uit die laatste groep.

Mijn advies: OERsterk, Adaptive Carb Paleo* & Intermittent Fasting 

*die naam heb ik zelf verzonnen, hip he?!

Ik ga hier geen uitleg doen over de achtergrond van die 3 systemen.
Doe je Google huiswerk.

In een notendop:

Van intermittent fasting wordt je lijf gelukkig.
Je verbrandt meer vet, je wordt gezonder oud, je gaat laaggradige ontsteking tegen, je hormoonhuishouding verbetert, enz. enz.

Mannen: eet maximaal 5 tot 8 uur per dag, en vast de andere 16 tot 19 uur. Bijvoorbeeld je eerste maaltijd om 12:00 en je laatste hap om 19:00.

Vrouwen: vast in principe nooit langer dan 14 uur ivm je hormoonhuishouding. Dus bijvoorbeeld je eerste maaltijd om 11:00 en je laatste hap om 20:00.

Met ‘Adaptive Carb Paleo’ bedoel ik niks meer dan een low carb paleo dieet, waarbij je de hoeveelheid en timing van je koolhydraten aanpast aan je workouts. Carbs moet je verdienen. Zonder intense workouts, heb je ze niet nodig en ben je beter af met een Keto dieet.

Ik heb op het gebied van voeding voor niemand zo veel respect als Richard de Leth en zijn OERsterk methodiek. Waar hij mij attent op heeft gemaakt zijn de nadelen van zoogdierenvlees. In de praktijk komt dat vooral neer op het koeien- en varkensvlees dat wij eten.

Je kunt zijn wetenschappelijke uitleg hier bestuderen.
Lang verhaal kort: het is niet super goed voor je.

Nog een ding over het paleo dieet: 80% van de mensen die roept dat ze paleo eten, vreet in de praktijk de hele dag door hamburgers, bacon en biefstuk, met hier en daar een verdwaald blaadje sla. Heeft vrij weinig met het paleo dieet te maken, waarbij elk bord voor veruit het grootste gedeelte uit groenten bestaat en er wordt aangeraden om voor je eiwitten vooral wild, gevogelte en vis te eten.

Samenvattend, eet twee maaltijden per dag, OERsterk en of paleo. Eet koolhydraten als je ze verdiend hebt.

Heb je 100% OERsterk gegeten?
Je hebt 10 Hemera punten verdiend.

Heb je één niet OERsterk product gegeten?
Je hebt 5 Hemera punten verdiend.

Niet Oost-Indisch Doof lezen: er staat één product.
Dus niet één maaltijd van een hamburger op brood, frietjes met mayo en een glas cola.

Dat mag je zeker doen, maar dan geen Hemera punten voor je voeding vandaag.
(want je hebt niet gevoed maar gevuld)

4. ECHTE VERBINDING

Baby’s die prima te eten krijgen maar niet worden opgepakt gaan dood.

Net zoals training, diepe ontspanning en goede voeding; hebben wij mensen echte verbinding nodig als we willen floreren.

Daarom is dit je vierde en laatste ‘Groei Gewoonte’ tijdens project Hemera.

Plan elke dag miiiiinstens een moment van echte verbinding in, liever meer.
En zorg vervolgens, dat je ook daadwerkelijk verbindt!

Geen schermen.
Niet aan werk denken.

Met al je aandacht bij de ander.

Stel maar eens wat echte vragen aan je vader/moeder/beste vriendin/partner.

  • Waar moet je als eerste aan denken als je aan je jeugd denkt?
  • Welke 3 momenten in je leven hebben het meest invloed op je gehad?
  • Wat wil je op je grafsteen hebben staan?
  • Welke magische kracht zou je liever hebben: onzichtbaar kunnen worden of kunnen vliegen?

En als je al die vragen gedoe vindt, ga je gewoon samen onder de douche staan.
Tip: niet met je ouders of vrienden, maar met je partner.

Wedden dat er verbinding zal ontstaan?

Als je een relatie hebt dan is een simpele truc om er een gewoonte van te maken om elke ochtend samen te beginnen met een kop koffie, en elke avond samen af te sluiten met een kop thee (ik zeg het er maar weer bij: zonder schermen en met aandacht voor elkaar).

4. Eindig Voldaan Avondroutine

En zo is de cirkel weer rond.
Noteer je inzicht van de dag.

Vink de punten af die je hebt verdiend als je op tijd je schermen uit hebt gezet, je doelen en levenswiel hebt bekeken en je planning voor morgen hebt gemaakt.

Noteer vervolgens objectief je Hemera punten rechtsonder.
Een perfecte dag is 100 punten.

Noteer tenslotte subjectief je succeservaring en je mate van voldoening door de desbetreffende bolletjes in te kleuren.

De belofte: soms zul je dagen hebben met een hoge Hemera score en toch een lage succes ervaring/weinig voldoening. Maar als jij structureel boven de 80 punten scoort, zul je steeds meer succes boeken in je leven, en je steeds vaker super voldaan voelen.

Je mag altijd stoppen met Project Hemera.

Alleen niet vandaag.


Deze productivity journal in je bezit krijgen?

productivity journal hemera

De Hemera Journal is niet te koop.
Het is een bonus voor deelnemers van Project Hemera dat begin augustus gaat starten. (voor maximaal 50 deelnemers)

Wat het precies inhoudt en hoe je je kunt aanmelden hoor je als je je hieronder inschrijft op de wachtlijst.

Project Hemera is er in ieder geval op gericht dat jij een productiever mens wordt.

Met een focus op business, gezondheid, liefde en plezier.
En alleen geschikt voor een bepaald type persoon.

Het feit dat jij dit monster artikel hebt uitgelezen betekent in ieder geval dat je door de eerste selectie bent gekomen.

Vul je naam en email adres hieronder in en je wordt op de hoogte gebracht zodra we lanceren.
(je komt hiermee niet om mijn algemene e-mail lijst. Als je dat wil, vul dan ook je gegevens in het tweede blok hieronder in).

    Write a comment