korte zinnen groot resultaat

Korte zinnen, groot resultaat

We zitten in een grote kring. Zo’n vijf minuten geleden ontmoeten we elkaar voor het eerst. Zonnestralen vallen via het raam naar binnen. Als je rondkijkt, zie je dat verschillende deelnemers nog niet op hun gemak zijn. Stuk voor stuk gaan ze vertellen wat ze doen. Waar hun onderneming voor staat. De één na de ander gaat, er komt een verhaal uit, maar het is vaag, moeilijk te begrijpen of onverstaanbaar.

Kan jij in 1 zin vertellen wat je doet, voor wie en wat daarvan het resultaat is?

Als je Tibor.nl wat langer kent, dan weet je dat wij fan zijn van kort en concreet communiceren. We noemen dit de ‘mand’ manier.

Wat dit inhoudt? Het volgende:

mand(de; v(m); meervoud: manden)
1 kort en concreet communiceren

Des te meer woorden je gebruikt, des te vager het wordt. Als jij niet in 1 zin kan zeggen wat je doet, hoe kan een klant nu begrijpen wat je doet en of je een geschikte match bent?

Wat we regelmatig zien is dat er ondernemers zijn die op hun website biografieën, hebben staan

BOEK WINST OP ALLE FRONTEN_

"Mijn team en vrienden denken dat ik super slim ben (ben ik niet). Dat komt door de emails van tibor (en ze hebben geen idee dat die bestaan)."
- Een subscriber van tibor.nl

*Je kunt je op elk moment uitschrijven met 1 klik als het je allemaal te veel wordt Powered by Kit

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *