Even de creatieveling in jou testen: ADVERTENTIE 1:
ADVERTENTIE 2:
Okay de email van deze week. Business. Je bedrijf is het middel. Helaas offeren de meeste ondernemers hun goede leven op, in een poging hun bedrijf te laten groeien. Geen goede deal. Hoe dit komt? 99 van de 100 problemen die we tegenwoordig hebben zijn het gevolg van te veel. Vervolgens zoeken we de oplossing in nog meer. Minder en beter. Niet zoveel mogelijk ouders benaderen voor je product voor kinderen. Niet je productiviteit proberen te verhogen met nog een cursus.
Een les die ik van Paul Rulkens heb geleerd: Toen aan Michaelangelo werd gevraagd hoe hij toch die prachtige David had gehouwen zei hij: Als je niet de tijd neemt om tot de essentie te komen, is meer en harder hollen je enige strategie. Misschien vind je dat fijn. Maar als je liever een bedrijf bouwt dat jou het goede leven faciliteert, zul je moeten werken aan je David. Waardoor het goud eindelijk zichtbaar wordt. 3 dagen lang volledig ontzorgd worden en non-stop aan jezelf en je business kunnen werken onder begeleiding van Bernd ‘Dragons Den’ Mintjes en ondergetekende.
|
BOEK WINST OP ALLE FRONTEN_
"Mijn team en vrienden denken dat ik super slim ben (ben ik niet). Dat komt door de emails van tibor (en ze hebben geen idee dat die bestaan)."
- Een subscriber van tibor.nl