Mijn (ex-persoonsbeveiliger) analyse van de aanslag op Trump en de link met jouw bedrijf

We kijken naar een bijzondere poppenkast.
En als je niet oppast ga je zelf in die poppenkast leven.

De massa maakt zich druk om de linker- of de rechterpop.
Maar weinig mensen kijken naar de poppenspelers.

Jouw wereld is een stuk groter dan de poppenkast.
Maar als je je blind staart op die poppenkast zie je dat natuurlijk nooit.

Lang verhaal kort:

Er klopt natuurlijk helemaal niks van het verhaal.

Een jongen met een lang wapen klimt op 150 meter op een dak direct naast het podium van Trump.

Meerdere burgers filmen dit terwijl ze de politie en secret service (persoonsbeveiligers) minutenlang waarschuwen.

Nadat de jongen zijn schoten heeft gelost wordt hij doodgeschoten door de scherpschutters van de secret service.

Nu heeft het geen zin op in te gaan op de mogelijke theorieën achter dit verhaal.

Wel wil ik de link naar jouw leven en jouw bedrijf maken.

Want er ging nog meer mis die dag:

Elke expert zal je vertellen dat het op z’n minst onhandig is om in deze situatie (instappen voor publiek) je handvuurwapen te trekken en op het publiek te richten zoals de dames doen op bovenstaande foto.

Je hand op je vuurwapen (in je holster) was een stuk professioneler geweest.

Vervolgens lukt het de linker mevrouw niet om haar wapen te bergen.
Op videobeelden is te zien hoe ze een stuk of 5 keer probeert haar wapen in haar holster te krijgen.

Nadat dat niet lukt besluit ze het wapen maar voor zich vast te houden.

Onder druk blijft alleen eenvoud over.

Zelfs het bergen van een wapen wordt dan lastig.

Alles dat ook maar een beetje ingewikkeld is verdwijnt net zo snel als Mark Rutte op z’n fietsje richting z’n tijdens de plandemie welverdiende Navo baantje.

Van “ingewikkelde” relaties (open relaties, poly-amorie, affaires, etc.) blijft weinig over in tijden van tegenslag.

Waarbij gezonde (simpele) relaties juist versterken in lastige tijden.

Ingewikkelde businessstrategieen zien er zo tof uit op papier.
Na een dure sessie met een hip bureau.

Maar in de drukke en continu veranderende praktijk blijft er niks van over.

Toch is complexiteit voor veel ondernemers aantrekkelijk.

Logisch.

1. Complexiteit lijkt perfect (simpele oplossingen zijn nooit perfect)
2. Complexiteit is een goed excuus om nu nog niks concreets te veranderen (het is immers ingewikkeld, en heeft dus meer tijd nodig)

Daarom is onze volledige methodiek gebouwd op het principe eenvoud:
1. Het is simpel (eenvoudig)
2. Dingen hoeven maar 1x (eenvoud)

Is het perfect?
Absoluut niet.

Werkt het in de praktijk?
Als een trein.

Een strategisch plan maken we (letterlijk) op 3 bierviltjes.
Cashflow optimaliseren we met 3 potjes (ook bij miljoenenbedrijven)

Voor de marketing bouwen we 1 minimale funnel op basis van 1A4 communicatie canvas.

De sales bestaat uit 3 simpele zichzelf voedende systemen.

En het aansturen van het team gebeurt met een wekelijks- en dagelijks super simpel protocol.

Onder druk is eenvoud het enige dat overblijft.

Dus kun je maar beter alles eenvoudig maken.

Draai je tussen de 100K en 1MIO?

Kom dan naar de 3-daagse businesstraining Operatie Doorbraak eind augustus.
In die 3 dagen implementeer je de bangmakend eenvoudige methodiek in je bedrijf.

Met eenvoudig meer winst als resultaat.

Terwijl de concurrentie deze maanden achteroverhangt, kom jij knallend de zomer uit.

Vul onderaan deze pagina de intake in en plan een korte call in om te ontdekken of het aansluit op jouw situatie.

En onthou:

Een goed bedrijf is een simpel bedrijf.

En:

Een simpel leven is een goed leven.

Maak het simpel.

Groet,

Tibor

BOEK WINST OP ALLE FRONTEN_

"Mijn team en vrienden denken dat ik super slim ben (ben ik niet). Dat komt door de emails van tibor (en ze hebben geen idee dat die bestaan)."
- Een subscriber van tibor.nl

*Je kunt je op elk moment uitschrijven met 1 klik als het je allemaal te veel wordt Powered by Kit

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *