Gmail-Logo-2013-2643541402
Een systeem voor drastisch betere klantrelaties en structureel hogere omzet

[ MENSELIJKE EMAIL MARKETING ]

Een korte online training met een complete strategie inclusief concrete voorbeelden om dmv email marketing meer sales en betere klantrelaties te creëren.

Email Marketing werkt_

Toen Facebook kwam riep iedereen dat email marketing dood was.

Toen Instagram kwam riep iedereen dat email marketing dood was.

Toen Messenger bots kwamen riep iedereen dat email marketing dood was.

Weet je wat email marketing ondertussen al die tijd al doet?

Werken.

Geld verdienen voor de ondernemers die er wél gebruik van maken.

Onafhankelijk van externe platformen bouwen ze hun eigen lijst, en bouwen een directe relatie op met de mensen die hun hand hebben opgestoken: “Ik vind het interessant wat jij doet, ik hoor er graag meer over.”

Wij geloven in de ‘Minimale Doelgroep’: De kleinst mogelijke doelgroep waar je vervolgens super relevant voor wordt.

Het fijne van deze methodiek is dat je met een redelijk kleine lijst, fantastische cijfers kunt draaien.

7 jaar geleden draaiden wij met een lijst van 1.000 mensen dik over de €250.000 (hiervoor hoeft elke subscriber gemiddeld maar één keer per jaar iets ter waarde van €250 te kopen).

Toen onze lijst in 2018 over de 3.500 subscribers ging, ging onze omzet over de miljoen.
(inmiddels zitten we op de ~25K subscribers met een gemiddelde openrate van ~75%. Behoorlijk ongeëvenaard)

Al die jaren zijn we blijven doorleren.
Niet allemaal nieuwe trucjes zoals veel ondernemers en businesscoaches doen.
Maar verder de verdieping zoekend van dat wat al die tijd al werkt:

Menselijke verbinding via brieven (email).

Terwijl anderen lijsten van 10 duizenden subscribers hadden waar ze nauwelijks omzet mee draaiden, waren wij druk bezig met het creëeren van een kleine groep fans.

In deze training vertel ik je exact wat we hebben gedaan om onze lijst te laten groeien, en hoe we van subscribers fans maakten. En ik geef je de principes en concrete templates waarmee je emails schrijft die verkopen (ik geef je zelfs de letterlijke emails).

Want elke sukkel kan een grote lijst bouwen van waardeloze leads. Of een lijst spammen met emails die direct worden verwijderd.

Wat je wil is een kleine lijst van fans. Die al je mails opent. Die dol is op wat jij te bieden hebt.

En dan ook koopt wanneer ze de kans krijgen. 

_De Ondernemers Leugen

"Word ondernemer!
Dan bouw je veel sneller vermogen op en kan je je agenda lekker zelf indelen!
Met veel tijd om te sporten, met je dierbaren leuke dingen te doen en op vakantie te gaan!"

Wellicht ben je ooit met die gedachten begonnen.
Wellicht geloof je er nog steeds in (het is ook mogelijk).

De realiteit is echter dat de meeste ondernemers hun goede leven inleveren in een poging het bedrijf te laten groeien.

"Alleen deze drukke periode even doorkomen, daarna word het rustiger en heb ik tijd om te doen wat ik belangrijk vindt"

Of eerlijker: Nu is het een beetje klote allemaal, maar later hoop ik dat het beter wordt.

Hoop is geen goede strategie.

Als het bedrijf nu niet schaalbaar is;
Als jij nu verantwoordelijk bent voor sales, service en de operatie;
Als de boel nu zo is ingericht dat wanneer jij stopt met werken álles stopt met werken;

Dan heb je geen bedrijf gecreëerd, maar een probleem.

ramon bakker

"Bevlogenheid, recht voor zijn raap. Zet je in beweging om vervolgens te gaan voor het goede leven."

Ramon Bakker

_De oplossing

Je wil een systeem dat op de automatische piloot leads verzamelt.
Een systeem dat schaalbaar relaties opbouwt en sales genereert.

Een systeem dat van huidige klanten fans maakt:
Klanten die 5 ster recensies voor je schrijven, vaste klant worden en jou aanbevelen bij hun netwerk.

  1. Schaalbare omzet
  2. Krachtigere klantrelaties
  3. Onafhankelijk van externe platformen zoals facebook, instagram of google

Dat is Menselijke Email Marketing.

Tibor Olgers

HET GEHEIM ACHTER TIBOR.NL_

Hoe het ooit begon...

Oktober 2016.

Ik had mijn ontslag ingediend bij de speciale politie eenheid waar ik met veel plezier 10 jaar had gewerkt.
Het was tijd om vol voor mijn bedrijf te gaan. Een bedrijf dat ik al die tijd naast mijn gemiddelde (en zéér onregelmatige) werkweek van ~50 uur aan het opbouwen was.

Nadat ik mijn ontslag had ingediend bleek mijn vader een probleem van €25.000 te hebben.
Ik draaide op dat moment zo'n €3.000/mnd met mijn onderneming als spreker en coach.

Aan social media deed ik toen nog niks.
Ook had ik geen advertenties lopen.

Tot die tijd had ik voornamelijk veel blogposts geschreven.
Blogs die destijds vaak viraal gingen.

In elk artikel had ik een "content upgrade" verwerkt:
in ruil voor hun email adres konden mensen een bijbehorend canvas of pdf downloaden.

Dus toen ik in oktober 2016 voor me uit zat te turen en me afvroeg hoe ik zonder baan en met een inkomen van €3.000 die €25.000 voor mijn vader ging fixen (ik weet het, niet handig qua familiesysteem maar da's een verhaal voor een andere keer) kreeg ik opeens een idee.

Ik dacht aan de email-lijst die ik had opgebouwd. 
Een paar honderd mensen.

Ik maakte een mooi aanbod.
En mailde die maand 8 keer naar mijn lijst (2 keer per week).

Het resultaat?

€30.000 omzet.

Ik vergeet dat moment nooit meer.
Dat ik aan het einde van de maand wederom flabbergasted voor me uit zat te staren.
Maar nu met 30K op de bank.

Allemaal dankzij die bescheiden email lijst.

Die omzet is sindsdien alleen maar blijven groeien.
En de strategie is sindsdien een klein beetje uitgebreid met social media en advertenties, maar 80% van onze omzet komt nog steeds uit die ene betrouwbare bron:

Menselijke Email Marketing.

En jij kunt die strategie nu ook benutten.

menselijke marketing training

Dit is wat je krijgt:

Let op: dit is een geschreven training

1

Krijg wat je wil

Het éne ding wat je deze week nog veel meer sales gaat opleveren

2

Marketing Manifesto

Een volledige verschuiving voor hoe je naar je marketing kijkt. Waardoor alles simpeler en winstgevender wordt.

3

De Strategie

Het volledige concrete raamwerk, inclusief legio aan praktijkvoorbeelden voor verschillende industrieën (maar je zal zien dat de principes universeel toepasbaar zijn).

4

Kwalificatie Emails

Hoe schrijf je mails die er voor zorgen dat mensen hun best gaan doen om klant te worden bij jou? En dat de mensen die klant bij je worden, ook A-klanten zijn. In deze module ontdek je het.

5

De beste marketing truc

Hoe je met 1 website en 1 of 2 mails wekelijks sales laat binnenstromen.

6

De V.I.S. Methode

Het exacte model waar ik in 15 minuten emails schrijf die voor duizenden euro's (per email) aan omzet genereren.

7

De Lancering Emails

5 emails die er voor zorgen dat je lanceert als een malle.
Waarbij je (afhankelijk van de grootte van je email lijst) duizenden tot een paar ton in één week kunt draaien.

8

De Ultieme Marketing Machine

Wat laatste wijze woorden om er voor te zorgen dat jij de machine bouwt die voortaan een groot deel van jouw werk uit handen zal overnemen, waardoor je bedrijf gezond door kan groeien en jij vrijgespeeld wordt.

WAT ANDEREN DE AFGELOPEN WEKEN ZEGGEN

Over onze online trainingen

Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.51.19
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.50.33
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.51.28
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.52.19
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.52.29
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.52.07
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.51.52
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.52.59
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.52.46
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.53.58
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.53.41
Schermafbeelding 2023-06-21 om 21.53.32
Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 13.43.40

Menselijke Email Marketing: Krijg wekelijks meer leads, klanten en fans.
Na aanschaf blijft de training altijd beschikbaar in je account.

Investering: €100,- excl.

Laten we er samen voor zorgen dat bij ons allemaal de inbox een veel leukere plek wordt😉

[ FAQ ]

Na betaling heb je direct toegang. Je kunt dus binnen een paar minuten starten met de training.

Je kunt in een uur door alle modules heen. Kort, concreet en zonder randzaken. Het echte werk begint natuurlijk nadat je alle modules hebt afgerond. Het voordeel van zo'n programma als dit is dat je alles zo vaak je wilt kunt teruglezen.

Wil je zonder moeite en binnen no-time fantastische resultaten?
Dan zijn geen van onze trainingen iets voor jou.

Een leven dat de moeite waard is kost nou eenmaal moeite.
Dus voordat je überhaupt gaat nadenken over of je Menselijke Email Marketing koopt of niet, realiseer je twee dingen:
1. De training neem je snel door. 
2. Je zal daarna flink aan het schrijven moeten.

Veel mensen jagen op nieuwe software die hun bedrijf zou kunnen laten groeien. Steeds minder doen het werk om hun volgers écht te dienen.

Ik raad dus zeker af om impulsief te kopen.

Maar ben je geïnteresseerd in:

  • "Massa Maatwerk"
  • Schaalbare omzet
  • Krachtigere klantrelaties
  • Meer leads, sales en fans
  • Het opbouwen van "asset" die volledig van jou is en waarmee je niet afhankelijk bent van de grote platformen;

Dan is de training Menselijke Email Marketing voor jou.

Dan moet je het niet doen.
Dit is niet iets dat je "effe" tussendoor koopt en doet.
Het kost tijd, werk en moeite om je leven te veranderen.
Dat ga je alleen doen als je zeker bent dat je aan verandering toe bent.

Tibor logo 2019 wit en rood PNG

_VOOR DE AFWIJKERS DIE WILLEN WINNEN