Dit is je kans

Stel je even voor dat je begin 2016 had geïnvesteerd in cryptocurrency.
Bitcoin, Ethereum en Binance.

Het had toen allemaal niet heel veel uitgemaakt wat je had gekocht.
Ook de gigantische bubbel die eind vorig jaar is geplopt zou niet af doen aan het feit dat je nu gigantisch in de plus zou staan.

Of stel je voor: dat je vanaf het uitkomen van Instagram in 2010 dagelijks een post had gepubliceerd voor jouw doelgroep.
Dan had je binnen de eerste twee jaar waarschijnlijk al tienduizenden volgers gehad.

Of dat je begin 2000 was begonnen met het wekelijks publiceren van blogposts voor jouw industrie.
Ongeacht de kwaliteit van je artikelen: 20 jaar en meer dan 1000 blogs later had je nu werkelijk elke relevante zoekterm op Google gedomineerd.

Maar ja.

Die vogel is gevlogen.
Kans voorbij.

Of niet?

Er is geen beter moment om te starten met ondernemen en publiceren dan nu

  • Het is nog nooit zo goedkoop geweest om te starten met een onderneming.
  • Het is nog nooit zo makkelijk geweest om je doelgroep te bereiken.
  • Er is nog nooit zo veel bewustzijn geweest voor de waarde van de content op online platformen.

Als mensen een probleem hebben, dan zoeken ze de oplossing op YouTube en Google.
Als mensen verbinding willen, zoeken ze die op Instagram en LinkedIn.

En jij kunt op al die platformen aanwezig zijn.
Gratis.

Het enige dat je nodig hebt zijn competentie en consistentie.

Competentie: Je moet goed zijn in wat je doet. Er moet waarde zitten in dat wat je deelt.
Consistentie: Elke dag een beetje wint het altijd van af en toe heel veel. Publiceer in vast ritme. Wees betrouwbaar. En je zult steeds vaker gevonden worden door je ideale klanten.

Je bent niet te laat

Het internet is nog een peuter.
We staan pas aan het begin.

Ja, het voelt alsof je een oneindige achterstand hebt op die lui die een paar jaar geleden al zijn begonnen met publiceren.
Maar net zoals een 7 jarige met diep respect opkijkt naar een 9 jarige, is dat verschil over een paar jaar t verwaarlozen.

Als je vandaag begint.

De vraag is: wat geef jij voor antwoord als iemand over 20 jaar aan je vraagt wat jij deed in de jaren ’20 toen het internet nog in de kinderschoenen stond, en de kansen voor het oprapen lagen zolang je maar meedeed?

Je bent precies op tijd

Begin nu.
Deel je kennis.
Claim jouw stuk van het internet.

Hoe je goed wordt in publiceren?

Door het dagelijks te doen.

Voorheen bepaalde het bedrijfsleven met welk aanbod de markt het moest doen.
Nu bepaalt de markt met welk aanbod het bedrijfsleven moet komen.

En jij komt daar alleen maar achter door te publiceren voor jouw markt.
Zie waar ze op reageren.
Ontdek waar ze vooral behoefte aan hebben.

Word die betrouwbare bron.
Publiceer als een malle.
Word steeds competenter en begrijp je doelgroep steeds beter in het proces.

En over 20 jaar kun je glimlachend vertellen, dat je precies op het goede moment bent begonnen.

[social_warfare]

BOEK WINST OP ALLE FRONTEN_

"Mijn team en vrienden denken dat ik super slim ben (ben ik niet). Dat komt door de emails van tibor (en ze hebben geen idee dat die bestaan)."
- Een subscriber van tibor.nl

*Je kunt je op elk moment uitschrijven met 1 klik als het je allemaal te veel wordt Powered by ConvertKit

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *